Değerli Bayim! Siz hiç merak etmeyin! Ben sorununuzu çözerim: Aktifbebek Şikâyet Yönetimi
Sanal
bayilerimizin internet müşterileri alım yaparak “sana güvendim” mesajını
vermiş, dolayısı ile zaten “kazanılmıştır”. Tüm yapılması gereken, “nerede hata
yapıldı?” diye sormak, gerekli düzeltmeleri yapmak ve yaşanan olumsuzlukları
büyük-küçük telafi etmektir. Özetleyerek sıraladığımız bebek ürünleriyle ilgili
alışverişteki bu eylemlerin bütününe biz “xml şikâyet yönetimi” diyoruz.
Aktifbebek xml başvurusu için tıklayın...
STOK TUTMADAN ÜRÜNLERİN SATILMASI VS ÇOK HOŞUMA GİTTİ BU İŞİ HEM EŞİM HEM KENDİM SEVEREK YAPACAĞIZ İNŞALLAH SİTEM 1 AY İÇİNDE AKTİF OLACAK HAYIRLISI İNŞ
ReplyDeletebu iş benim de kafama yattı askerden gelir gelmez yapacağım şartlar tam nedir?
ReplyDelete