Değerli Bayim! Siz hiç merak etmeyin! Ben sorununuzu çözerim: Aktifbebek Şikâyet Yönetimi

Sanal bayilerimizin internet müşterileri alım yaparak “sana güvendim” mesajını vermiş, dolayısı ile zaten “kazanılmıştır”. Tüm yapılması gereken, “nerede hata yapıldı?” diye sormak, gerekli düzeltmeleri yapmak ve yaşanan olumsuzlukları büyük-küçük telafi etmektir. Özetleyerek sıraladığımız bebek ürünleriyle ilgili alışverişteki bu eylemlerin bütününe biz “xml şikâyet yönetimi” diyoruz.

Aktifbebek xml başvurusu için  tıklayın...

Comments

  1. STOK TUTMADAN ÜRÜNLERİN SATILMASI VS ÇOK HOŞUMA GİTTİ BU İŞİ HEM EŞİM HEM KENDİM SEVEREK YAPACAĞIZ İNŞALLAH SİTEM 1 AY İÇİNDE AKTİF OLACAK HAYIRLISI İNŞ

    ReplyDelete
  2. bu iş benim de kafama yattı askerden gelir gelmez yapacağım şartlar tam nedir?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aktifbebek XML i hata oranı %1... peki bu nasıl oluyor?... işte cevabı:

bebek xml i veren firmalardan hangilerini tavsiye edersiniz?