XML Bebek

 XML Bebek, bebek ürünleri kategorisinde online olarak satış yapmak isteyenler XML bayiliğine başvurabilir. Bebek ürünleri XML sayesinde bebek ürünlerini kolayca satışına başlayabilirsiniz. Online olarak satış yaparak bebek ürünlerini dilediğiniz pazaryerinde satabilirsiniz. Bebekler küçük oldukları için ilk başlarda elbiselerini çok fazla kirletebiliyor. Günlük olarak elbise değiştirme sayıları da bu yüzden artıyor. Bebeklerinize aldığınız ürünleri daima bildiğiniz ve güvendiğiniz markaların ürünlerini kullanmaya tercih ediniz.



Bebek ürünlerinin satışı ile ilgili soru ve görüşlerinizi aktifbebek.com sayfamızdan bizimle iletişime geçerek iletebilirsiniz. bebekxml hizmetimiz ile sizlere vereceğimiz bayilik sayesinde ürünleri tüm pazaryerlerinde sosyal medya hesaplarında ve kendi internet siteniz de satışını yapabilirsiniz. 

Bebek ürünlerinde Stok maliyetine, elde kalan ürün riskine girmeden anne ve bebek ürünlerini satın! XML Ürün içerisinde yüzlerce Anne bebek çocuk ürünü bulunmaktadır. Bebek Xml. Anne Bebek Ürünleri ile hızlı ve güvenli, stok maliyeti olmadan kazanmaya başlayın! İster toptan ister Parekende olarak ürünlerin bayilik hizmeti vermekteyiz. Toptan Çocuk ve Bebe Giyimde En Güzel Ürünlere En Ucuz Fiyatlarla satabilirsiniz.

Comments

  1. 2 çocukla evde çalışacak bir iş arıyordum.Bayim olurmusun fuarında gördüm aktif bebeği.15 yıllık güvenilir bir firma.bir buçuk aydır çalışıyoruz.Hergün 1 saat ayırmam fazlasıyla yetiyor.Daha uzun süredir çalışan var mıdır?Bu konuda tecrübeli olan birileri belki bilmediğim bir şeyler öğretir 🙂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eşimle ben 2 yıldan fazladır Aktif bebekle çalışıyoruz. Operasyondakı arkadaşlar işini çok iyi yapıyor . Bir sorun varsa hemen arıyorlar . Ama size önerim müşteri sorularını hemen iletin karşı tarafa. Yani kısaca iletişimi iyi sağlarsanız desteklerini fazlasıyla görürsünüz Medine hanım.

      Delete
  2. 2 yıl önce, yaşam koçu sertifikası aldım evden çalışma olanağı için fakat çok fazla bu işi yapan insanlar var ve talep yüksek olmadığından başka bir iş arayışına girdim. E-ticaret yapmaya karar verdim ve bebek ürünlerine her zaman ihtiyaç olacağından bu sektörü seçtim. Bununla ilgili araştırma yaparken aktif bebekle karşılaştım ve uygun çalışma yöntemine sahip oldukları ve çok ilgili oldukları için onlarla çalışmaya başladım.

    ReplyDelete
  3. İlk zamanlar ek iş olarak kendim ilgileniyordum. Eşimde ev hanımı olduğu için bazen bana yardım ediyordu. Şuan tam zamanlı eşim ilgileniyor satışlarla.Biz çok memnunuz.Eşim evde oturarak e-ticareti öğrendi.Online eğitimler verdiler.Sıfırdan her şeyi öğrettiler.Benim tavsiye ettiğim bir sektör ve firma.

    ReplyDelete
  4. Kozmetik ürünleri ticareti yapıyorum ama alanımı geliştirmeye yöneldim şu an. Aksesuar, çanta, bebek ürünleri gibi sektörlere de girmek istiyorum. İletişime geçebilir misiniz??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenan merhaba. Biz eşimle yapıyoruz eticaret. Anne ve bebek ürününü öneririm sana.İadesi az olan kategori bence.Ve genelde durumu iyi ve kötü fark etmez tüm anne babalar bebekleri için en güzel en kaliteli ürünü alır.Yani satış yapmak daha yüksek fikrimce.

      Delete
  5. Son yıllarda kadın girişimcilere özel avantajlar olması beni e-ticarete yönelmemi sağladı. Bu konuda aktif bebek ile ilgili iyi yorumlar duyunca bilgi almak için aradım ve çok ilgili, özenle tüm sorularımı yanıtladır. Çalışmaya yeni başladık inşallah iki taraf için hayırlı olur.

    ReplyDelete
  6. Yıllardır e ticaret yapıyorum birçok markayla çalıştım ama aktif bebek kadar sorunlarımla ilgilenen çok az firma oldu. Özverileri için teşekkür etmek isterim.

    ReplyDelete
  7. Aktif Bebekle alakalı çalışmakta kararsız kalmıştım birkaç tane olumsuz yorum vardı. Daha sonra kendileriyle görüştüm ve 3 ay önce anlaşma yaptık. Ve çoğu sorunumla hemen ilgileniyorlar. Satışlarım da gayet iyi gidiyor. Zaten kargolamayı onlar yapıyor kötü yorum yapanlara çok aldanmamak lazım diye düşünüyorum.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Aktifbebek XML i hata oranı %1... peki bu nasıl oluyor?... işte cevabı:

bebek xml i veren firmalardan hangilerini tavsiye edersiniz?